O currículo
Actividade: Elaboración dun videocurrículo.Na páxina 191 do libro de texto tedes a información básica sobre o currículo: a súa estrutura, contidos.. Nesta páxina da USC podedes ampliar esa información con outros aspectos interesantes como, por exemplo, os principais erros que debedes evitar.
Desta volta, o traballo non vai ser a elaboración en papel ou online dun currículo, senón a creación dun videocurrículo. A esencia é a mesma, só muda o soporte. Lembrade que é fundamental adaptarmos o noso discurso a este novo soporte. É o momento de poñer en práctica todo o que aprendemos sobre comunicación oral durante o curso!
Aquí vos deixo algúns exemplos para que vos sirvan de inspiración:
- Un videocurrículo moi creativo.
- Un videocurrículo moi, moi orixinal
- O videocurrículo dunha alumna de 4º ESO
- Outro exemplo máis
A data de entrega remata o 31 de maio.
Achégovos os criterios de avaliación para que os teñades en conta.
RÚBRICA DE AVALIACIÓN DO VIDEOCURRÍCULO
Apartados avaliables
|
NOTA
|
ADECUACIÓN
|
|
O nivel e rexistro lingüísticos son
apropiados.
|
|
Hai corrección fonolóxica, morfosintáctica,
prosódica e ortográfica.
|
|
COHERENCIA
|
|
A información está ben seleccionada, é
completa e suficiente.
|
|
A organización da información é correcta.
|
|
A exposición da información segue una
progresión lóxica, sen repeticións.
|
|
COHESIÓN
|
|
O léxico empregado é rico e variado, hai
cohesión léxica.
|
|
Úsanse con corrección diversos marcadores
discursivos (coherencia gramatical)
|
|
METODOLOXÍA
|
|
Obsérvase planificación, detección e
corrección de erros. (guión). Non hai ruídos no resultado final.
|
|
O traballo é persoal. Hai creatividade e
orixinalidade.
|
|
Os recursos empregados están en función
do traballo solicitado. Demóstrase dominio dos mesmos.
|
|
MB
|
1
|
Non hai erros ou un non significativo.
|
B
|
0,75
|
Hai dous erros non importantes.
|
RG+
|
0,5
|
Hai un erro significativo e poucos non
importantes
|
RG
|
0,25
|
Hai dous erros significativos e outros
non importantes.
|
M
|
0
|
Máis de dous erros significativos e/ou
máis de cinco non importantes.
|
Ningún comentario:
Publicar un comentario